3336

Jums atrodo, kad Kamasutra yra fantastinis romanas? Seksas labai dažnai siūlomas kaip sporto pakaitalas. Pusvalandis meilės pagal sudeginamų kalorijų kiekį ir krūvį raumenims prilygsta pusantros valandos darbui su bet kokiu iš egzistuojančių treniruoklių. Bet tai visai nereiškia, kad nereikia vieno derinti su kitu. Pateikiame jums vasariškų sporto šakų, teigiamai veikiančių jūsų seksualinį tonusą, sąrašą.

Riedlentė ir ratukinės pačiūžos

Bet kuris, net ir visai nepatyręs riedlentininkas žino, kad pagrindinį darbą šio užsiėmimo metu atlieka dubens raumenys. Lengvas ir nebrangus būdas padidinti užpakaliuko stangrumą ir kojų grakštumą – kas vakarą po porą valandų praleisti gryname ore su ratukais. Po mėnesio tokių užsiėmimų jūs ne tik mėgausitės estetika, matoma apžiūrint save veidrodyje, pagerės jūsų judesių koordinacija ir gebėjimas išlaikyti korpuso pusiausvyrą. Ir tik jums spręsti, kokiose pozose išnaudosite naujai įgytus įgūdžius.

Dviratis

Norintiems greitai sulieknėti bus sunku surasti geresnį būdą nei važinėtis dviračiu. Reguliariai važinėdami dviračiu sulieknėsite greičiau ir efektyviau nei greitai vaikščiodami. Derėtų patikslinti, kad užsiėmimai su analogišku treniruokliu nebus tokie naudingi: svarbiausia sąlyga šiuo atveju yra natūralios kliūtys. Dar viena priežastis sėsti ant dviračio – ištvermės didinimas. O kad partnerio per daug nenustebintų jūsų seksualinio apetito padidėjimas, pasiūlykite jam kitą kartą važiuoti kartu.

Joga

Visos fizinių užsiėmimų, kurių pagrindas yra gimnastika, rūšys – fitnesas, joga, pilates, tai-či – didina raumenyno bei sąnarių lankstumą, raumenų ir raiščių elastingumą. Ir dėl šių užsiėmimų ne tik galėsite mylėtis ilgiau nei įprastai. Tokie užsiėmimai neįtikėtinai išplečia pozų pasirinkimo spektrą. Net jei nenutuokiate, kas yra ta Kamasutra, ir iki šiol manėte, kad jūsų fantazija yra ribota.
Nardymas, vandens slidės, buriavimas

Visiems, kurie pasirinko su vandeniu susijusį fizinį aktyvumą, garantuotas tolygus ir gražus natūralus įdegis, kurio neįmanoma įgyti jokiame, net ir moderniausiame, soliariume. Ir tegu jūsų nevaržo poreikis naudoti naro kostiumą: vien per įvadinį kursą, kurio metu bus mokoma teisingai šį kostiumą apsirengti, spėsite gražiai įdegti. Norite nustebinti savo vyrą oraliniu seksu – užsiimkite laisvuoju nardymu. Toks nardymo būdas puikiai moko sulaikyti kvėpavimą.

Alpinizmas, kliūčių ruožas

Bet kuri ekstremali sporto šaka – puikus būdas sumažinti psichologinį stresą. Kuo didesnis pavojaus, kurį įveikiate, grėsmingumas, tuo stipresnės po to būna „nugalėtojo emocijos“. Įveikti viršūnę užsiropštus ant tikros uolos, o ne mokymams skirtos sienelės – puikus būdas sustiprinti savivertės jausmą ir pajusti savo galimybių ribos tolimumą. Tokius užsiėmimus galima rekomenduoti ir tiems, kurie nori įveikti savo susikaustymą bei inertiškumą lovoje. Jau po pirmos treniruotės dar prieš vakarinį pasimatymą su mylimuoju jūsų baimių neliks nė ženklo.

Kovinės sporto šakos

Daugelyje šiuolaikinių dvikovos būdų derinami fitneso, šokio ir jėgos treniruočių elementai. Agresyvios pakraipos – a-boksas, tai-bo – gerina judesių koordinaciją ir reakciją. Aktyvumas lovoje ne visuomet yra lemiamas temperamento, kova suteikia galimybę įsisavinti naują elgsenos būdą. Ramesni, nekontaktiniai dvikovų būdai – tokie, kaip kapoeira – vysto plastiškumą, o seksuali eisena – nepakeičiamas bet kurios moters žavėjimo arsenalo elementas.

Sekso prekės internetu