Penkios persivalgymo priežastys

persivalgymas

Svajojate atsikratyti antsvorio, tačiau nepavyksta? Galbūt kaltas nuolatinis persivalgymas? Štai keletas priežasčių, kodėl suvalgome daugiau nei reikia.

1. Per didelės porcijos. Didelė maisto pilna lėkštė gali sugundyti suvalgyti daugiau nei tuo metu iš tiesų norite. Jei rinksitės didelį užkandį, pavyzdžiui, indelį jogurto, suvalgysite maždaug ketvirtadaliu daugiau nei pasirinkdami mažą maisto pakuotę.  Jei tai bus šokoladas ar traškučiai, tuomet suvalgysite net 50 proc. daugiau.

2. Viskas po ranka. Jei traškučius ar kitus skanėstus laikysite panosėje, neišvengiamai smaguriausite jais visą dieną. Tokie užkandžiai nesukelia sotumo jausmo, todėl dar mielai sušveisite ir kepsnį.

3. Optinė apgaulė. Daugelis mano, kad aukštos ir plonos stiklinės talpina daugiau skysčio bei žemos ir plačios, todėl renkasi žemas ir mano, kad išgėrė mažiau. Iš tiesų mūsų akys labiau koncentruojasi ties aukščiu, o ne ties apimtimi.

4. Kainų vilionės. Daugelyje kavinių ar parduotuvių besirenkantiems didelę porciją siūlomos   nuolaidos. Daugelis tuo susivilioja, o vėliau jaučiasi apgauti, nes persivalgo.

5. Per didelis pasirinkimas. Maisto įvairovė reikalinga, kad organizmas gautų visų naudingų maisto medžiagų. Tačiau kartais per didelis pasirinkimas tampa persivalgymo priežastimi. Juk norisi visko paragauti.

Sekso prekės internetu